Jeps SĂĄ er der Jord
Ohh Yes Now there is A GOOD Ground
Hej
Niels Ole det er dejligt at se en Dansker her.
Hvad fumler du med af lyd?
Hej Michael
AMP:
David Hafler pre og power Amp
Yaquin MC-100B
Højtaler:
Rauna Njord
Rauna Ymer
avance concrete 180
cd afspiller:
cyrus dad3
Hvad med dig
Fedt… Det er ikke længere som et par år siden vi renoveret nogle af de Rauna højtaler.
Jeg køre med forskelligt udstyr. I mit RS rum. Her har jeg 2 BHK Signature 250 Amplifier - NuWave Phono Converter - DirectStream DAC med Network Bridge II - Thorens 126 med Infinity Black widow arm og en special bygget aftaste fra Japan. Så venter jeg på min BHK Signature Preamplifier som kommer om ca 14 dage.
Jeg har mange forskellige højtaler, har samlet side 1978. Men i RS rummet køre jeg med Infinity RS 1b og 2 B.
Her kommer der nye Højtaler som er ved at blive færdig udviklet S50A fra Mads Buchardt, som kommer sidst på året https://www.buchardt-audio.com/ . Så har jeg lidt forskelligt rør forstærker osv, samt en del forskellig dac’s m.m. Jeg fumler lidt med vintage som IMF osv lol.
Kender godt Mads Buchard´s højtalere
jeg var pĂĄ Hi-Fi Messen for nogle ĂĄr siden.
Hvor jeg hørte dem Super fed Lyd… Eller Lige indtil jeg så at det musik der blev spillet havde 6 Db bass hævet.
imens jeg sad og lyttede kon der en ind med sin egen musik og den blev sat pĂĄ det var ogsĂĄ en FLAC fil bare uden de 6Db
og der blev jeg faktisk skuffet.
For lige bagefter blev det samme nummer spillet af Mads egen indspilning og vupti Så ved der 6Db Bass hævet igen.
Hey du skriver du har renoveret rauna højtalere.
FEDT. Du ligger vel ikke inde med et diragram over Bo Hanson´s 16 Ohm delefilter for det jeg kan finde på Nettet er kun 4 Og 8 Ohm filter.
Jeg har lavet en gemmen gripende Renovering af mine Rauna Njord. Men jeg er ikke helt tilfreds med det delefilter som jeg har Konstruneret
Fodnote:
Jeg er udannet Elektronikmekaniker
Hæ Hæ Jeg tror jeg har fundet dig på FB
nå det er hvis en skrøne - det med de 6 db lol - Du var ikke på messen i kbh eller Århus og høre de nye S400. Hvis du var det så mødte du mig, da jeg lavet demo sammen med Mads, lol